Intrebari frecvente

COMENZI

Plasarea comenzii este simpla si rapida:
Comenzile se plaseaza pe www.luminos.ro.
a. Acceseaza meniul de cautare, selecteaza categoria dorita, alege produsele care te satisfac si adauga-le in cosul de cumparaturi.
b. Acceseaza cosul de cumparaturi, da click pe butonul „CONTINUA CU FINALIZAREA COMENZII” si urmareste pasii cu ajutorul desfasuratorului.
c. Introdu datele pentru livrare si facturare, alege serviciul de curierat si modalitatea de plata
d. In final da click pe butonul „PLASEAZA COMANDA”.

Daca ai nevoie de asistenta sau ai nevoie de alte intrebari te rog sa ne contactezi.

Email: [email protected]
Telefon: 0761 739 526

Suntem disponibili in intervalul orarului: Luni-Vineri: 09:00-17:00

Ti-a fost de ajutor?

In momentul cand plasezi o comanda, vei primi un e-mail de confirmare din partea noastra.
In cazul in care nu ati primit nici o confirmare, te rugam sa ne contactezi pentru a te putea ajuta in cel mai scurt timp.
In acelasi timp, vei primi o notificare prin SMS de la curier cu privire la data si intervalul orar estimativ de primire a marfii.

Daca ai nevoie de asistenta sau ai nevoie de alte intrebari te rog sa ne contactezi.

Email: [email protected]
Telefon: 0761 739 526

Suntem disponibili in intervalul orarului: Luni-Vineri: 09:00-17:00

Informatiile cu privire la timpul de livrare le gasesti pe pagina MODALITATI DE LIVRARE de la subsolul site-ului sau pe pagina de produs a fiecarui articol in EXPEDIERE SI LIVRARE.
Livrarea comenzii la adresa ta este asigurata de serviciul de curierat FAN COURIER, DPD sau SAMEDAY.

Livrarea pe teritoriul national este gratuita pentru toate comenzile mai mari de 250 Ron.
Pentru comenzile mai mici de 250 Ron, valoarea transportului este de 19,99 Ron (TVA inclus).

Sistemul MULTICOLET se refera la livrarea produselor in mai multe transe, in functie de datele de livrare a fiecarui produs. Asadar, exista posibilitatea sa primesti marfa in zile diferite, in functie de tempistica primirii marfii de la furnizori.
E bine de stiut ca taxa de livare ramane neschimbata, fiind cea initiala din momentul plasarii comezii.

Sigur, poti plasa comenzi cu plata la livrare in limita a 2000 Ron.

Acest serviciu este oferit gratuit de Luminos.ro.
In cazul in care se constata una din cele doua situatii:
– colet deteriorat
– produsele din interiorul coletului sunt deteriorate
Refuza primirea coletului, iar costul trasportului va fi suportat de catre Luminos.ro

In cazul in care ai primit aceasta eroare, pot fi urmatoarele motive:
a. a expirat timpul pentru adaugarea codului primit prin SMS, pentru plata online cu cardul
b. cardul folosit pentru tranzactie nu are suficiente fonduri, sau are o limita de tranzactie, stabilita cu propria banca anterior.
In cazul altor motive te rugam sa ne contactezi pentru a concorda o modalitate de plata diferita.

Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa ai un cont creat, cu toate acestea noi recomandam creearea unui cont pentru usurarea unei viitoare achizitii.
Atunci cand iti creezi un cont este mult mai usor sa-ti gestionezi comezile, produsele favorite, adresele si alte informatii personale.

Sigur. Ne poti contacta atat telefonic cat si prin whatsapp in intervalul orar: de luni pana vineri, 09:00 – 17:00

CONTUL MEU

Inregistrarea se face prin cativa pasi simpli: da click pe butonul „Contul meu/Inregistrare” si introdu adresa de email si parola, sau prin contul de facebook, accesand optiunea „Inregistrare cu Facebook”.

Pentru a reseta parola da click pe butonul „Login”, apoi pe „Ai uitat parola” si introduci email-ul cu care te-ai inregistrat. Astfel sistemul iti va trimite o noua parola pe adresa de email introdusa.

Conform legislatiei GDPR, pentru stergerea contului te rugam sa ne trimiti o cerere la [email protected], pentru stergere cont/date personale, iar noi in cel mai scurt timp vom solutiona cerinta.

Nu. Clientul Luminos poate avea un singur cont. Vezi (Termeni si conditii)

PLATA

Pentru achizitionarea produselor pe Luminos.ro, poti plati in urmatoarele modalitati:
– Plata cash in lei la livrare sau POS (cu cardul la livrare, valabil doar pentru serviciile de curierat FAN COURIER SI DPD)

– Plata online cu card, ( include si plata in rate), prin intermediul Euplatesc.ro
– Transfer bancar. Daca optezi pentru ordin de plata, te rog sa ne informezi cu dovada platii la adresa de email [email protected]

REFERITOR LA PRODUSE

Produsele se pot gasi exclusiv pe platforma www.luminos.ro, navigand meniul de cautare cu categorii si subcategorii, sau accesand campul de cautare (introducand codul SKU al produsului sau numele acestuia). In acelasi timp poti optimiza cautarea selectand filtrele dorite: Ex: pret, culoare, forma, etc.

Daca ai introdus produse in cos, acestea vor vi valabile timp de 48 h, dupa care ele vor redeveni disponibile in platforma magazinului online.

Daca produsul este in stoc, acesta informatie este afisata pe pagina fiecarui produs. In cazul in care doriti un produs si este afisata informatia „stoc epuizat”, te rugam sa ne soliciti prin email, iar noi te vom informa de indata ce produsul este disponibil.

Garantia produselor este in conformitate cu prevederile legale. Vezi (Termeni si conditii) si (Service si garantii). In functie de produs, garantia poate varia intre 24 si 60 de luni de la achizitia acestuia.

RETUR

In cazul in care ai primit un produs si nu iti satisface nevoile poti beneficia de retur gratuit timp de 30 de zile.
Luminos.ro extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile  calendaristice prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Luminos.ro ofera acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ,returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.luminos.ro sau prin completarea formularului de retur.

Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile calendaristice).
Adresa pentru returnarea produselor este: Strada Lebedei, nr 27, bloc B82, ap. 16, Brasov.

Modalitati de retur: prin serviciul de curierat cu care a fost livrat produsul sau prin easybox.

Cum returnez produsul:
Dupa inregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care doresti sa il returnezi sau vei alege tu serviciul de curierat, iar produsul va fi ambalat corespunzator.
Dupa inregistrarea cererii de retur, vei primi un email cu numarul AWB si pasii pe care trebuie sa-i faci pentru a livra coletul.
NU SE RETURNEAZA PRODUSELE CARE:

  • prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri;
  • nu au ambalajul original sau asemanator celui original si documentele originale;
  • sunt aduse pentru comenzi speciale.

IMPORTANT:  Recomandam solicitarea optiunii de desfacere a coletului in momentul livrarii in fata curierului.

  • Aceste serviciu este oferit gratuit de catre ro

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile calendaristice  de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare, ori in alta modalitate stabilita de parti.
În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.