Modalitati Si Conditii De Livrare
Pentru comenzile mai mici de 250 Ron, valoarea transportului este de 19, 99 Ron.
Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.luminos.ro de la Luminos sunt urmatoarele:
a) pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala sub 250 lei, taxa de livrare are valoare de 19,99 RON (inclusiv TVA);
b) pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala peste 250 lei, livrarea este gratuita, fiind suportata integral de AMILIGHT.
Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii.
In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.
Amilight ofera serviciul de livrare pana in fata usii locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile/particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii.
In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata usii locuintei/imobilului.
Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat, in mod orientativ, la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Amilight, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Luminos, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs, perioada sarbatorilor legale, si in functie de furnizorul produselor, etc.
Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multor produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.
In general, comenzile sunt livrate intre 3 – 15 de zile lucratoare.
Livrarile se vor efectua in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (exista si situatii cand livrarea produselor se poate realiza intre 2 zile si 8 saptamani, de la data plasarii comenzi) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment.
In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului sus mentionat, Amilight va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile calendaristice, de la data renuntarii.
Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.
In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare standard si produse la care a optat pentru Livrare rapida, produsele cu Livrare rapida vor fi expediate imediat in intervalul indicat, separat de produsele cu Livrare standard, caz in care vor exista doua taxe de transport separate.
Daca Clientul opteaza pentru Livrare stadard, produsele vor fi expediate integral, la termenul estimat initial.
Amilight poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare – asa cum e definita la 9.6.1 in suma 0 (zero) LEI.
Livrarea gratuita se aplica pentru livrarea de bunuri cu valoare totala peste 250 RON, numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:
a. modificarea comenzii la initiativa Amilight: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc.
b. expediere Multicolet pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Amilight foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate).
Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.luminos.ro.
Amilight nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii.
Difera in functie de tipul de comanda.
In general, comenzile sunt livrate intre 3 – 15 de zile lucratoare.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.
Amilight Srl nu poate garanta prezenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site.
care se produc pe baza de comanda speciala sau produse care nu se alfa in stoc standard, Amilight Srl poate solicita achitarea unui avans de cel putin 35% din valoarea produsului.
In cazul comenzilor pentru produse care necesita modificari la cererea Cumparatorului sau pe comanda nu i se va accepta returnarea (produselor) acestora (acestea sunt produse personalizate).
Pentru produse a caror contravaloarea se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul S.C. Amilight Srl.
– In sistem de curierat conform optiunii Clientului, alegand unul dintre serviciile Fan Courier, DPD sau Sameday.
– Sau prin reteaua de lockere Easybox, urmand urmatorii pasi:
1. Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea de Ridicare personala.
2. Alege livrarea prin Easybox si unul dintre punctele de livrare din lista.
3. In momentul cand livrarea ta ajunge in locker, vei primi o notificare de la Sameday, un email cu un cod QR si un SMS cu codul PIN.
Ai la dispozitie 36 de ore sa ridici produsele.
4. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN va debloca locker-ul in care se afla coletul.
* Plata prin acest sistem se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor.
* Se pot livra prin easybox, doar produse cu dimensiuni mici sau medii si care nu depasesc mai mult de 20 kg.
* Dimensiunile sertarelor sunt urmatoarele:
• mic – 47 x 44,5 x 10 cm
• mediu – 47 x 44.5 x 20 cm
• mare – 47 x 44,5 x 39 cm
IMPORTANT:
Recomandam ca in momentul livrarii coletului de catre curier, sa solicitati desfacerea coletului pentru a va asigura ca produsul nu este deteriorat.
Acest serviciu este asigurat in mod gratuit de catre Luminos.ro
In cazul in care se constata una din cele doua situatii:
1. Colet deteriorat
2. Produsele din interiorul coletului sunt deteriorate
Va rugam refuzati primirea coletului, iar costurile returnarii produselor, vor fi suportate de catre Luminos.ro
Urmarirea comenzii
Dupa inregistrarea comenzii, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, accesand sectiunea „Comenzile mele”.
Modificarea sau anularea comenzii
In cazul in care te-ai razgandit si numai vrei un produs din comanda sau doresti sa-l schimbi cu un alt produs, sau nu mai doresti nici un produs, poti anula comanda accesand sectiunea „Comenzile mele” din contul tau de client.
In cazul acesta te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp, dar nu mai traziu de 24 h, la 076 1739526 sau la adresa de email [email protected].
Luminos.ro va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.