Termeni si conditii

  1. INFORMAȚII GENERALE ȘI DEFINIȚII

Bun venit la www.luminos.ro!

1.S.C. AMILIGHT S.R.L.,  cu sediu social si punct de lucru in strada  Trandafirilor, nr. 34, localitatea  Corod, Jud. Galati, Nr. Reg. Com.: J17/1830/24.11.2023, Cod Fiscal: 49185440, Cod CIF…., e-mail [email protected], telefon 0761739526 conturi bancare deschise la  Banca Transilvania
Cont IBAN: RO82BTRLRONCRT0CP4772101 (RON)
Cont IBAN: RO29BTRLEURCRT0CP4772101 (EURO)

Codul SWIFT/BIC: BTRLR022XXX, Amilight  este proprietarul și administratorului magazinului online www.luminos.ro.

  1. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre utilizator sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Amilight si acesta.

Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Amilight.
2.2. Furnizarea serviciilor si/sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute.

Optand pentru inregistrare, Membrul sau Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate.

Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati meniul “date personale” din cadrul aplicatiei „Contul meu”.
Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia.

Compania AMILIGHT nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea utilizatorului sau Clientului a  prezentilor  termeni si conditii;

Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate.

In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre Amilight.
2.4. Accesul la servicile noastre se face prin accesarea siteului  www.luminos.ro, dar si a paginii noastre concepute in retelele de socializare  “FACEBOOK”,  INSTAGRAM insa comenzile pot fi plasate si prin telefon, prin aplicatia  WHATSAPP ,prin  e-mail, de orice persoana interesata cu sau fara cont in site.
2.5. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia.

De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Amilight sau oricarui tert cu care Amilight are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.6.In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Amilight newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa [email protected].
2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Amilight si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Amilight va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

  1. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Amilight, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens si  direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Amilight, includerea oricarui continut in afara site-ului Luminos, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Amilight asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Amilight.
3.3. Orice continut la care utilizatorul  sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Amilight si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Amilight cu referire acel continut.
3.4. Utilizatorul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
3.5. In cazul in care Amilight confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care clientul /membrul/utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Amilight pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre utilizatorul  sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Amilight si/sau al angajatului sau colaboratorului Amilight care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

  1. Contact pentru utilizatori sau clienti.

4.1. Amilight publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau utilizator.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, utilizatorul sau Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice, de catre compania Amilight (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens) intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc. aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Amilight de a contacta utilizatorul  sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Amilight se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil utilizatorului  sau Clientului si Amilight, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Amilight in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
4.5. Clientul  sau utilizatorul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre Amilight in comunicarile sale cu acesta.

  1. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Amilight prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
5.2. Datele preluate de la Membru/utilizator, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Amilight in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru/utilizator  sau Client se poate face in orice moment:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite pentru dezabonare”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;
5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual , de pe www.luminos.ro.
5.3.3. Prin contactarea Amilight la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.6 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si se produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere.
5.5. Amilight isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru Client/utilizator care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Amilight, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
5.6. Amilight nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului Clientului/utilizatorului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Amilight, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

  1. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale Euplatesc.ro S.A. prin solutia integrata;

Euplatesc.ro S.A. este furnizorul Amilight de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati.

Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
Luminos nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

  1. Politica de vanzare online

9.1 Acces la serviciu
9.1.1 Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site sau oricarui utilizator.
9.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul/utilizaorul/clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
9.1.3. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
9.1.4. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Amilight isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.

9.1.5. Amilight poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.luminos.ro, societatii Amilight SRL si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Amilight ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
  • alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).

9.2. Produse si servicii
9.2.1. Amilight poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Amilight are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
9.2.2. Amilight poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
9.2.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
9.2.4. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica.

Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de Amilight in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Amilight.
9.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat.

Amilight nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client.

Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier).

 Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno.

Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale.

 Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
9.2.6. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate,utilizand diferite carduri mentionate,prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.
9.2.7. In cazul platilor online cu cardul Amilight nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila.

9.2.8. Plata comenzii in numerar sau plata cu cardul la livrare (la curier) este o metoda de plata disponibila .

 In cazul in care Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 2000 ron, Amilight ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (plata on-line sau prin transfer bancar).

Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site.

Amilight NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului www.luminos.ro, societatii Amilight SRL si /sau partenerilor sai.
9.2.9. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Amilight, acestea fiind cu titlu de prezentare.

 Amilight poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
9.2.10. In imaginile produselor si/sau serviciilor Amilight isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor.

In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
9.2.11. In cazul putin probabil cand Amilight nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una varianta :
a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat

b.oferirea altui produs, daca este mai scump se va plati diferenta de pret, daca este mai ieftin , diferenta de pret se va restitui in modalitatea acceptata de ambele parti.
9.2.12. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre Amilight catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in OUG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre Amilight (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).
9.2.13. Prin optiunea “Sunt Eco” -toate instructiunile, descrierea produselor, documentele legate de produsele comandate, vor figura in format digital (in contul clientului sau prin e-mail).
9.3. Comanda online
9.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.luminos.ro).

Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm.

Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.

Luminos poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate.

Amilight nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate;

potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.luminos.ro.
9.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
9.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Amilight in Romania, atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Amilight, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Amilight (direct sau prin subcontractori).

Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Amilight are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Amilight (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Amilight nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
9.3.4. Amilight va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 9.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 9.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Amilight, in cazul platii online;
  • 9.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 9.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Amilight si/sau partenerilor acestuia;
  • 9.3.4.5. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
  • 9.3.4.6. pentru alte motive obiective.

9.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Amilight in maxim 14 zile  calendaristice ,de la data la care Amilight a luat la cunostiinta de acest fapt sau pot fi oferite alte produse.
9.3.5.1 In cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului, din culpa Amilight, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Amilight in maxim  14  zile calendaristice de la momentul rezilierii contractului.
9.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Amilight, Amilight va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile calendaristice  de la notificarea clientului, sau ofera alte produse, conform acordului intre parti.

9.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului.

Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe [email protected] mentionand clar solicitarea si numarul comenzii, in 24 de ore de la plasarea comenzii, in urmatoarele situatii:
a. Clientul renunta la un produs si notifica Luminos inainte de expedierea comenzii

b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii

c. Intarzierea livrarii cu 30 zile peste limita maxima de livrare, aceasta avand posibilitatea de a fi modificata si din Contul de client.

d. Modificarea adresei de livrare

e. Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind “comanda anulata”, iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.

f. Modificarea metodei de plata

g. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

9.3.8. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
9.3.9. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului “Anuleaza comanda” din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe [email protected], mentionand clar anularea si numarul comenzii, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.
9.3.10. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
9.4. Contract si finalizare
9.4.1. Amilight va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
9.4.2. Amilight va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
9.4.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea Amilight, devine Contract onorat.
9.4.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

9.4.5 In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate (asa cum poate fi accesata din “Contul meu”) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Amilight si in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa [email protected] cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).
9.6. Transport
9.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.luminos.ro de la Amilight sunt urmatoarele:
a) pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala sub 250 lei, taxa de livrare are valoare de 19,99 RON (inclusiv TVA);
b) pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala peste 250 lei, livrarea este gratuita, fiind suportata integral de Amilight.
Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii.

In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului.

Amilight ofera serviciul de livrare pana in fata usii locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile/particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii.

In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata usii locuintei/imobilului.
9.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat, in mod orientativ, la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Amilight, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Luminos, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs ,perioada sarbatorilor legale, si in functie de furnizorul produselor, etc.

Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multor produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 8 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment.

In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului sus mentionat, Amilight va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile calendaristice, de la data renuntarii.
9.6.2.1 Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.
9.6.2.2 In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare standard si produse la care a optat pentru Livrare rapida, produsele cu Livrare rapida vor fi expediate imediat in intervalul indicat, separat de produsele cu Livrare standard, caz in care vor exista doua taxe de transport separate.

Daca Clientul opteaza pentru Livrare stadard, produsele vor fi expediate integral, la termenul estimat initial, iar costurile de livrare vor fi cele mentionate la punctul 9.6.1.
9.6.3 Amilight poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare – asa cum e definita la 9.6.1 in suma 0 (zero) LEI.

Livrarea gratuita se aplica pentru livrarea de bunuri cu valoare totala peste 250 RON, numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:
a. modificarea comenzii la initiativa Amilight: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc.
9.6.4 Expediere Multicolet pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Amilight foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate).

Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.luminos.ro.

Amilight nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii.

Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Amilight, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.

9.7. Calitate si garantii
9.7.1. Amilight respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare.

Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Amilight.

Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung.

Raspunderea Amilight, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani.

Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Amilight poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi repararea la anumite categorii de produse (electrice, electrocasnice, gadgeturi, corpuri de iluminat) comercializate de Amilight care beneficiaza de garantie sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Luminos sau ale producatorilor.
9.7.2. Produsele neconforme redevin proprietatea Amilight in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate.

Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre Amilight, acestea fiind, in ordinea mentionata : repararea produsului, in primul rand, daca e posibila, inlocuirea produsului  cu altul , cu acelasi pret, sau alt pret (platindu-se o diferenta sau restituindu-se diferenta de pret), sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate, aplicabile dupa caz, daca reparatia nu e posibila.
9.7.3. Conditiile de garantie nu se aplica pentru urmatoarele cazuri: s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat; numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, deteriorari,crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.
9.7.4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site.

Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Amilight si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Luminos sau cerute prin adresa prin e-mail, sau in format fizic, in colet. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre [email protected]

9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor
9.8.1. Clientul Amilight poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  • 9.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  • 9.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
  • 9.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
  • 9.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de  30  zile  calendaristice, de la data livrarii comenzii.
  • Astfel Amilight extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile  calendaristice prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

9.8.2. Amilight ofera acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ,returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.luminos.ro.

Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile calendaristice).

 In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este judetul  GALATI, STRADA TRANDAFIRILOR, NR. 34, si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative., clientul  are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport vor fi platite de Amilight).

9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Amilight cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Luminos in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, prin e-mail.

9.8.4. Clientului care a notificat Amilight conform art 9.8.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Amilight sau unei persoane autorizate de Amilight sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile calendaristice,  de la data la care acesta a comunicat Amilight decizia sa de retragere din contract si trimisa documentele care atesta dovada returului prin e-mail.

Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile calendaristice,  impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.

Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Amilight, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.

Prin formularul de retur, Clientul notifica Amilight de cerinta de retur, iar Amilight ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile  calendaristice legale.

9.8.5. Clientul Amilight nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile calendaristice, prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
9.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
9.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
9.8.6. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.
9.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Amilight ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3.

Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata .

Clentii poate opta pentru alegerea unui alt produs, cu acelasi pret, sau cu un pret diferit, daca produsul este mai scump diferenta de pret va fi platita ulterior,conform regulilor legate de plata,daca produsul este mai ieftin diferenta este restuita ulterior, dupa cum decid partile.

9.8.8. Clientul Amilight poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
9.8.9 Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Amilight bunurile notifiate pentru retur.

Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda (alt curier, posta romana, predare personala, etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului si va plati prejudiciul cauzat, care va fi calculat evaluat si se va incheia un proces verbal si se vor efectua fotografii .

Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specificul lor (material, dimensiuni, etc).

Amilight isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

  1. Frauda

10.1. Amilight nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
10.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
10.3. Amilight declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Amilight.
11.1. Clientul sau Membrul va informa Amilight asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
11.2. Amilight nu promoveaza SPAM-ul.

Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
11.3. Comunicarile realizate de catre Amilight prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
11.4. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Amilight. Amilight isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
11.5.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
11.5.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Amilight catre Membru / Client.
11.5.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
11.5.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Amilight catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

  1. Limitare de responsabilitate

12.1. Amilight nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
12.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Amilight violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Amilight, conform detaliilor de contact la [email protected] astfel incat Amilight sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
12.3. Amilight  garanteaza  utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii unui cont ,  nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Amilight.
12.4. Amilight nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
12.5. Amilight este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Amilight, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
12.6. Amilight nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
12.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
12.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
12.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
12.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

  1. Forta majora si cazul fortuit

13.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
13.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
13.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
13.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

13.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 12.3.
13.6. Exceptional (fara vina Amilight) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta, dar sa fie reporgramata, conform intelegerii partilor.

  1. Litigii

14.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Amilight Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii” care se completeaza cu toate politicile de pe site.
14.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Amilight se va rezolva pe cale amiabila, orice sesizare sau reclamatie se poate trimite prin e-mail la adresa [email protected].
14.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Amilight sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila.

Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile
14.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Amilight ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune .

 In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.
14.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
14.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Amilight Srl si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Galati.

  1. INFORMATII PRIVIND DEEE

15.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Echipamentele electronice si bateriile contin materiale periculoase pentru mediul inconjurator.

Deseurile de echipamente electrice si electronice, pe scurt DEEE, reprezinta o categorie speciala de deseuri, pentru ca aproximativ 70% din substantele toxice care ajung la gropile de gunoi provin de la astfel de echipamente. De aceea, este important sa le predai catre colectori autorizati.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, CLIENTII vor avea in vedere urmatoarele:
15.1.1. CLIENTII au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
15.1.2. Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre Asociatia Ecotic (conform pct. 1.3 si 1.4) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE . Puteti accesa lista punctelor de colectare: http://www.ecotic.ro/consumatori/puncte-colectare-DEEE
15.1.3. Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie;

15.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate si ca acestea au fost introduse pe piata dupa data de 31.12.2006 reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce si cu bara neagra in partea de jos, ca in imaginea alaturata.

15.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.
15.4. Numarul de inregistrare in Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice: 
15.5. Numarul de inregistrare in Registrul producatorilor de baterii si acumulatori:

  1. Dispozitii finale

16.1. Amilight isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
16.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Amilight nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
16.3. Amilight isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

  1. Contact si alte informatii

17.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Amilight, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon (076 173 95 26), de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la [email protected].
17.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.luminos.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC Amilight SRL.

Prelucrare date cu caracter personal: AMILIGHT SRL. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul (de completat).

Acceptand termenii si conditiile , acceptati toate politicile de pe site, care  sunt in stransa legatura, toate fiind obligatorii.