Politica de retur

RETUR GRATUIT IN 30 DE ZILE.

Procedura de returnare a produselor achizitionate de pe site-ul www.luminos.ro este in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).

 Renuntarea la contract si returnarea produselor
 Clientul Amilight poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  •  Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie
  • Clientul s-a retras din contract in termenul de  30  zile  calendaristice, de la data livrarii comenzii.
  • Astfel Amilight extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile  calendaristice prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

 Amilight ofera acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ,returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.luminos.ro.

Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile calendaristice).

 In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este judetul Galati, Comuna Corod  ,STRADA TRANDAFIRILOR, NR. 34, si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative., clientul  are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Amilight cu privire la decizia sa de retragere din contract.

In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Luminos in sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, prin e-mail.

Clientului care a notificat Amilight, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Amilight sau unei persoane autorizate de Amilight sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile calendaristice,  de la data la care acesta a comunicat Amilight decizia sa de retragere din contract si trimisa documentele care atesta dovada returului prin e-mail.

Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile calendaristice,  impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului.

Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Amilight, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.

Prin formularul de retur, Clientul notifica Amilight de cerinta de retur, iar Amilight ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile  calendaristice legale.

Clientul Amilight nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

a. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1 din termeni si conditii, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

  1.  In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar, acestea nu se returneaza.
  2.  In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  3.  Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

In cazul retragerii din contract a Clientului, Amilight ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract .

Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata .

Clientul poate opta pentru alegerea unui alt produs, cu acelasi pret, sau cu un pret diferit, daca produsul este mai scump diferenta de pret va fi platita ulterior, conform regulilor legate de plata, daca produsul este mai ieftin diferenta este restuita ulterior, dupa cum decid partile.

Clientul Amilight poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Amilight bunurile notificate pentru retur.

Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului si va plati prejudiciul cauzat, care va fi calculat evaluat si se va incheia un proces verbal si se vor efectua fotografii .

Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor (material, dimensiuni etc).

Amilight isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Luminos.ro ofera 30 de zile in care poti returna GRATUIT orice produs achizitionat de la noi, atat timp cat detii factura si produsul nu sufera urme de distrugere.

Inlocuirea produselor achizitionate cu alte produse aflate pe site-ul Luminos.ro presupune achitarea serviciilor de curierat de catre client.

Conform Art. 14: “Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.” SC AMILIGHT SRL se obliga sa schimbe sau sa repare produsul, nu sa restituie banii.

Returul produselor se solicita in urmatoarele cazuri :

  1. Produsul nu functioneaza in primele 24 de ore de la achizitie;
  2. Produsul nu este in conformitate cu specificatiile de pe site;
  3. Produsul primit este unul gresit;
  4. Produsul este deteriorat;
  5. Coletul prezinta deteriorari.

Pentru returnarea produselor comandate, trebuie sa notificati acest lucru printr-un e-mail trimis la adresa noastra [email protected] sau prin completarea si trimiterea formularului de retur la adresa de e-mail [email protected].

In 48 h de la receptionarea email-ului dvs, un operator va confirma primirea cererii, astfel, doar aceste notificări scrise sunt luate în considerare. 

Cererile de retur înregistrate după 30 zile calendaristice, nu sunt preluate de operatorii societății, fiind considerate nule.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, etc.).

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 30 zile calendaristice, se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier sau easybox.

Modalitati de retur:

  • prin serviciul de curierat
  • prin serviciul de easybox

Cum returnezi produsul prin serviciul de curierat?

  • Dupa inregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care doresti sa il returnezi sau vei alege tu serviciul de curierat, iar produsul va fi ambalat corespunzator.
  • Dupa inregistrarea cererii de retur, vei primi un email cu numarul AWB si pasii pe care trebuie sa-i faci pentru a livra coletul.

Cum returnezi produsul prin serviciul easybox?

  1. Trebuie sa te asiguri ca produsul pe care doresti sa-l returnezi respecta dimensiunile sertarelor si nu depaseste mai mult de 20Kg.

Dimensiunile sertarelor sunt urmatoarele:

  • mic – 47 x 44,5 x 10 cm
  • mediu – 47 x 44.5 x 20 cm
  • mare – 47 x 44,5 x 39 cm
  1. Odata ce ai completat formularul de retur, vei primi o notificare prin email si SMS cu un cod QR, cu care vei putea deschide sertarul, scanand codul QR.
  2. Odata ce ai introdus produsul in sertarul adecvat, trebuie sa finalizezi pe ecran procesul de retur.
  3. Dupa finalizarea returului vei fi notificat prin email, cand produsul va ajunge la destinatie.

NU SE RETURNEAZA PRODUSELE CARE:

  • prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri;
  • nu au ambalajul original sau asemanator celui original si documentele originale;
  • sunt aduse pentru comenzi speciale.

NOTA: Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice, nu si persoanelor juridice  (OG 130/2000 Art 7 (1) lit. b)

Informatii privind restituirea banilor

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile calendaristice  de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare, ori in alta modalitate stabilita de parti.

În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.

IMPORTANT:  Recomandam solicitarea optiunii de desfacere a coletului in momentul livrarii in fata curierului.

Aceste serviciu este oferit gratuit de catre Luminos.ro

Adresa de livrare marfa retur

Depozit Sc Amilight Srl

Strada Trandafirilor, nr. 34

807080 Comuna Corod (Jud. Galati)
Contact: 076 1739526